• KidPlan

I vår barnehage, vil vi fra høsten 2020, ta i bruk kommunikasjonsløsningen KidPlan med en foreldreapp. Dette gjør det enklere for foreldre å følge med det som skjer i barnehagen.

• Se her da! :)

Vi er en av 275 barnehager i Norge som foreldrene er aller mest fornøyd med.

• Hils på dyrene våre :)

Som en del av Gårdslivet er dyrene en sentral del. Barna gir dem stell, mat, kos og masse oppmerksomhet. Og med fjøset som en del av uteområdet, har de lett tilgang til dyrene.

• Våre nærområder

I en skog like ved barnehagen har vi vår helt egne naturlekeplass med tilhørende grillhytte "Bjørnehiet", vi har også en teltlavvo i "Hakkebakken" som kun er et steinkast unna, og i "Olineskogen" og "Trollskogen" er det bare fantasien som setter grenser.

• Tegn til tale

Vinter/vår 2019 startet vi med «tegn til tale» som kommunikasjonsverktøy for å underbygge det muntlige språket. Vi er i oppstartsfasen enda, og målet er at både små og store skal ta det i bruk. Selv om vi ikke har holdt på så lenge enda, ser vi allerede at dette er et nyttig verktøy – både for barn og voksne.

• Herlige vinterdager

Endelig kom det skikkelig med snø!

• VELKOMMEN SOM SØKER HOS OSS

• BARNEHAGEN 10 ÅR!

I år er det 10år siden vi åpnet dørene for første gang! HURRA!

• NULL MOBBING I VÅR BARNEHAGE!

På nettstedet www.nullmobbing.no finner barn og foreldre informasjon og råd om mobbing og deres rettigheter.